lørdag 30. juli 2016

Dei seier at sumaren snart er over...????

Men her nyter vi dagane og ser solbæra modne og smake søtt!


Små katastrofer - som at rådyra gjekk inn i min uvakta hage og forsynte seg grådig av mine dyre og nyplanta hagebusker og blomar......

Ikkje serleg kjekt å kome heimatt den dagen og sjå katastrofen!

Men no er alle blomane og denne spesielle busken fint inngjerda med kompost-netting fra Biltema! Ideellt til hunder som løpegård og for at rådyra ikkje skal ete meir av plantane.
Men blomane på dette treet får eg ikkje før til neste år - alle knoppa og toppar var bortevekk!

Kjekt at sola tørka marka idag - så alt graset gjekk i slåmaskina!

Gjort for denne omgangen! 
Nyter kvar solstråle på verandaen og nede i hagen i min nyoppsatte pagode!
Laga heimelaga iskaffe og skal no til å fikse ein dessert av jordgubbar med fløyte på!
Snakk om å ha det på K!
Dessuten er gradene så varme at kortebuksa er på - då vil eg sei at sommaren har vi så lenge det rekker til - og det kan vare til langt ut i september det!
Optimisten har tala!!!

No får alle mine lesarar nyte laurdagskvelden og ha ei retteleg god helg!

Pagoden min er sekskanta og eg tykkjer den er vakker!!!

GOD  HELG


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar